onsdag 4. november 2009

F*** my life!

For de av dere som ikke har oppdaget denne herligheten innen ond humor enda, la meg introdusere denne perlen av en nettside: FML!

FML står for fuck my life og er en side der folk kan skrive inn korte historier fra sin hverdag, som alle bunner ut i FUCK MY LIFE! Finnes det noe morsommere enn å vrenge seg i latter på andres bekostning!? Ikke i min verden vertfall. I tillegg kan man gjøre opplevelsen komplett med å stemme historiene opp eller ned ved å enten trykke "Ja, livet ditt suger" eller "det fortjente du!" Hvordan kan man ikke elske denne siden!?

Er du ikke overbevist enda, så ta en titt på noen av mine personlige favoritter fra FML:

"Today, my good buddy of about two years set me up on a blind date. I got to the meeting point and realized that my date was a guy. My "buddy" honestly thought I was gay. FML"

"Today, I went to my first strip club for my friends birthday. I also found out what my girlfriend does for a living. FML"

"Today, I decided to propose to my girlfriend on the Charles Bridge in Prague. A little boy thought it would be fun to chase a flock of pigeons towards me. I freaked out and dropped the 2 carat diamond ring. Into the river. FML"

"Today, I was at the park when I saw a homeless man sleeping on a bench. I thought it would be funny to throw a small rock at him. He thought it would be funny to pull out his knife and chase me for six blocks. FML"

"Today, I was reported to my principal because someone caught me shooting up at the cafeteria lunch table and as a result I have been suspended from school. I am a diabetic, I was giving myself insulin before I ate crappy school food. FML"

11 kommentarer:

  1. SV;hehe ja hadde vert kult å se folk i klær de ALDRI ville gått med offentlig, men de fleste bloggere er vell alt for forfengelige til å tørre noe sånt. Tror du ikke?


    haha, jo jeg tror nokk det. Redd for andre sine meninger osv. Men litt gøy hadde det også vært(:

    SvarSlett
  2. Jeg digger FML. Har du hørt FML-spalten i Banden på NRKp3?

    /Greta-G

    SvarSlett
  3. Jepp! Alltid digg å få opplest sin daglige dose med FML! Herlig! :D

    SvarSlett
  4. sv: voldtekt: ja, helt jævli egentlig... Ble så innmari sint da jeg leste det! Ikke at jeg vil henge ut en spesiell folkegruppe, for handlingen er like uakseptabel uansett hvem som utfører den.

    SvarSlett
  5. sv; Ja, det er umulig å ikke bli glad og 'dansete' av den :) Selv digger jeg Här kommer lyckan för hundar som oss. Den er så koselig.

    SvarSlett
  6. sv: ja, egentlig jeg og :b
    -idamorken

    SvarSlett
  7. FML kan gjøre enhver drittdag bedre! ;)

    SvarSlett
  8. Den siden er genial. Leser den alltid når jeg har en dritt dag.

    SV: Jeg skreiv tidligere et innlegg om hva meningen med blogging er. Kanskje jeg må poste det på nytt eller skrive et nytt ett. Jeg syns det er kjedelig å lese om hva folk gjør hver dag.

    SvarSlett
  9. noen som veit kva melodien han bruker i banden heiter eller kor ein kan laste den ned

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett